Type and press Enter.

Serwis

serwis

Jedyne w Polsce autoryzowane przez Lavazza Techniczne Centrum Serwisowe i Magazyn części zamiennych

Dysponujemy własnym, jedynym w Polsce, autoryzowanym przez firmę Luigi Lavazza S.p.A. Technicznym Centrum Serwisowym oraz magazynem oryginalnych części zamiennych, akcesoriów, materiałów reklamowych a także szeroką ofertą materiałów wsparcia sprzedaży – także tworzonych na indywidualne potrzeby Klienta.

Prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis dla wszystkich Klientów i Użytkowników następujących urządzeń: ekspresy Lavazza, ekspresy Rheavendors, automaty sprzedających Lavazza BLUE, N&W Global Vending, dyspensery soków i inne urządzenia NEKTAR NATURA.

Oferujemy przeglądy okresowe*, naprawy bieżące, programowanie, udoskonalanie, a także profesjonalne czyszczenie, odkamienianie i asenizację wszystkich urządzeń. 

Oferowane przez nas usługi są wykonywane ściśle wg instrukcji serwisowych producentów urządzeń i przy wykorzystywaniu specjalistycznych narzędzi oraz urządzeń pomiarowych dostarczonych także przez producentów.

Zapewniamy wsparcie techniczne dla hoteli, restauracji, kawiarni oraz dla dystrybutorów i operatorów włącznie z przyjazdem naszych Techników, a także doradztwo i szkolenia serwisowe.

przegląd okresowy

Przegląd okresowy dla klientów gratis!*

Standardowy zakres przeglądu okresowego:
  • rozebranie urządzenia 
  • diagnoza usterek 
  • kontakt ze Zleceniodawcą (w przypadku konieczności wymiany innych części niż w przeglądzie okresowym) 
  • kompleksowe czyszczenie i odkamienianie kąpielowe 
  • wymiana na nowe wszystkich uszczelnień układu wodnego 
  • wymiana koniecznych śrub i zacisków 
  • poprawne złożenie urządzenia 
  • test ciśnieniowy 
  • test poprawności przygotowania espresso
  • 3 miesiące gwarancji na wykonane naprawy 
  • 6 miesięcy gwarancji na wykonane naprawy jeśli Klient używał w tym czasie właściwego filtra wody i potrafi to udokumentować
  • jeżeli klient po przedstawieniu diagnozy zrezygnuje z naprawy, zobowiązany jest do pokrycia kosztów diagnozy w wysokości 49 zł netto

*Nasi klienci korzystający z systemu Lavazza Firma nie ponoszą żadnych opłat za usługę przeglądu okresowego.

Regularna opłata za przegląd okresowy wynosi 259 zł netto.
usługa door-to-door

Usługa „DOOR-TO-DOOR“ w całej Polsce 

Szanujemy Twój czas! Dzięki usłudze „door-to-door” nie musisz martwić się o transport urządzenia do miejsca serwisu!
Nasz kurier odbiera ekspres z Twojej firmy i odwozi go z powrotem na miejsce!

KLIENCI KORZYSTAJĄCY Z ROZWIĄZANIA LAVAZZA FIRMA NIE PŁACĄ ZA USŁUGĘ „DOOR-TO-DOOR”.

Usługa „door-to-door” krok po kroku:

1. odbiór urządzenia

Odbiór Twojego urządzenia
naszym kurierem pod wskazanym
„Zleceniu naprawy“ adresem.

2. przegląd w serwisie

Przegląd okresowy Twojego
urządzenia w naszym serwisie
wg zakresu standardowego.

3. dostawa urządzenia

Dostarczenie naszym kurierem
urządzenia po przeglądzie na wskazany
„Zleceniu naprawy“ adres.


Jeśli urządzenie nie ma uszkodzeń wymagających niestandardowych części zamiennych usługa trwa tylko 3 dni robocze.

ZLECENIE NAPRAWY

Zlecenie naprawy 

Aby zlecić przegląd lub naprawę urządzenia, wypełnij poniższy formularz.

Zlecenie naprawy lub korzystanie z serwisu technicznego ENDURANCE jest równoznaczne z akceptacją REGULAMINU.