fbpx

Type and press Enter.

FAQ

Czy mają Państwo dział serwisu?

Dysponujemy własnym, jedynym w Polsce, Autoryzowanym przez firmę Luigi Lavazza S.p.A. Technicznym Centrum Serwisowym oraz magazynem oryginalnych części zamiennych. Prowadzimy gwarancyjny i pogwarancyjny serwis dla wszystkich Klientów i Użytkowników następujących urządzeń:
– ekspresy Lavazza,
– ekspresy Rheavendors,
– automaty sprzedających Lavazza BLUE, N&W Global Vending.

Co oznacza serwis „door-to-door”?

Jest to odbiór urządzenia naszym kurierem pod wskazanym w „Zleceniu naprawy“ adresem, przegląd okresowy urządzenie w naszym serwisie wg zakresu standardowego oraz dostarczenie naszym kurierem urządzenia po przeglądzie na wskazany w „Zleceniu naprawy“ adres.

Gdzie mogę znaleźć formularz naprawy urządzenia do pobrania?

Formularz naprawy znajduje się TUTAJ, na samym dole strony.

W opakowaniach o jakiej gramaturze mają Państwo kawę w swojej ofercie?

Kawę ziarnistą mamy w opakowaniach o gramaturze 1 kg oraz 250 g – w zależności od rodzaju kawy. Kawę mieloną mamy w opakowaniach 250 g. W naszej ofercie znajduje się jeszcze kawa instant – 300g.

Na wyświetlaczu ekspresu wyświetla się komunikat „Descaling required”. Co on oznacza?

Komunikat ten oznacza, że ekspres jest zakamieniony i wymagane jest przeprowadzenie odkamieniania.

Dlaczego warto wybrać produkty Lavazza?

Warto wybrać produkty Lavazza, ponieważ charakteryzuje je spójność, dzięki systemowi opracowanemu na przestrzeni wielu lat. Ponadto dodatkowymi atutami są:

– Długa historia i świadomość marki,
– Rodzinna firma, która nie polega na instytucjach finansowych,
– Ponad 120 lat wiedzy i ekspertyzy w zakresie kawy,
– Możliwość co-brandingu,
– 2 programy palenia: importowane i lokalne (w Australii),
– Obszerne portfolio, które spełnia potrzeby wszystkich klientów,
– Oddani i pełni pasji menedżerowie regionalni,
– Stabilność (również ze względu na naszą zdolność do różnicowania i wzbogacania oferty),
– Duży nacisk na zrównoważony rozwój i inwestycje w badania mające na celu jego poprawę,
– Głębokie skupienie na jakości i spójności produktów.

.

Co znajduję w kapsułach Lavazza?

W kapsułach Lavazza znajdują się świeżo mielone ziarna Arabica i Robusta. Kapsuły są próżniowo pakowane, przez co na dłużej zachowują świeżość i aromat każdej porcji kawy. Ponadto kawa jest precyzyjnie ubijana i każda kapsuła zawiera do 8 g kawy na porcję.

Jak długi jest okres trwałości zamkniętego opakowania?

Okres trwałości kawy zazwyczaj jest podany na opakowaniu. Pokazana data wskazuje maksymalny czas spożycia zalecany przez firmę – to w tym czasie możemy przygotować filiżankę kawy o dobrych właściwościach aromatycznych. Nie oznacza to, że po tym terminie kawa nie będzie zdatna do przygotowania, ale prawdopodobnie utraci część swoich zalet. Jednak po przekroczeniu tego terminu kawa nie może być w żadnym przypadku sprzedawana. Dzieje się tak, ponieważ po paleniu kawa naturalnie rozpoczyna proces utleniania. Oznacza to, że rozpoczynają się niewielkie reakcje chemiczne, które powodują utratę aromatycznych właściwości i powstawanie nieprzyjemnych smaków. Jednak proces ten można przyśpieszyć lub spowolnić w zależności od warunków przechowywania produktu. Nawet odmiany kawy w mieszance mogą mieć wpływ na okres trwałości. Kawa Arabica zwykle utlenia się szybciej niż Robusta.

Jak długo można przechowywać opakowanie z ziarnami kawy po jego otwarciu?

Nie ma konkretnej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ czas świeżości może się różnić w zależności od rodzaju ziaren. W przypadku zastosowania dobrych praktyk przechowywania kawa może zachować swoje właściwości przez kilka dni.

Czy kapsułki nadają się do recyklingu?

Mocno wierzymy w przyszły rozwój technologii biodegradowalnej i wkładamy wszystkie nasze wysiłki w badania i testowanie nowych rozwiązań, które mogą obejmować produkty w perspektywie średnio- i długofalowej. Obecnie mamy w swojej ofercie dwa rodzaje kapsuł biodegradowalnych Lavazza Firma.